Results 1 to 2 of 2

Thread: PROBLEMAS VARIOS INSTALACION zcs-6.0.7

Hybrid View

Question PROBLEMAS VARIOS INSTALACION zcs-6.0.7

Que tal? les cuento: necesito una mano para haer funcionar mi servidor de correo zimbra. Hace ya un par de džas que estoy tratando de hacerlo funcionar y no hay caso. Al principio tenža problemas con los DNS (que jamŗs los pude resolver, a pesar de que el bind9 en teorža responda bien) y ahora me encuentro con el siguiente mensaje de error luego de re-instalar la aplicaciÚn:

ldap_url and ldap_master_url cannot be the same on an ldap replica

Estoy tratando de instalarlo sobre un Debian 5, y no lo puedo hacer funcionar. Alguien me puede dar una mano sobre quŤ error puedo estar cometiendo? porque vi en internet que varios tienen los mismos tipos de problema, y sus soluciones no me funcionaron. Cualquier ayuda serža enorme.

Gracias!

phoenix is offline Zimbra Consultant & Moderator

You need to post in English in these forums or use hthe Spanish forum if you can't translate your question to English.

If you are behind a NAT router or firewall you must have a Split DNS installed, follow the instructions in the wiki and verify it's working with those instructions. Without being able tyo resolve it's LAN IP address you will continue to have problems, I'd suggest you remove your current installation with './install.sh -u' (that will remove all the current Zimbra install) then fix your DNS and reinstall Zimbra. If you still have problems you should look in the log files for any errors and post again.
    Regards

Bill

Acompli: A new adventure for Co-Founder KevinH.